tirsdag 8. september 2009

Har vært i USA i 9 dager allerede

Tiden går fort i godt selskap. Jeg reiste over til Chicago eller Elburn som det heter her, en liten by utenfor Chicago, forrige søndag. Målet med turen var å "komme i gjenge" og få trent godt noen dager i forkant av ironman Wisconsin. Målet er nådd. Nå er det nedtrapping som gjelder.
I morges (kl 05.00..) hadde vi en svømmeøkt på 45min med noen korte intervaller på tredemølle etterpå. Resten av dagen skal det bare slappes av og jobbes litt på PC'n.

Jeg bor hos min trener Adam Zucco, adm.dir i TrainingBibleCoaching. Han har et fantastisk flott hus med 3stk 52 tommers flatskjermer, massør, vaskehjelp og gartner som kommer 1x pr uke.. Men jeg får vel si: Borte bra, men hjemme best! Litt hjemmelengsel har jeg jo.. ;)

Om Elburn: http://www.elburn.il.us/index.aspx'

På lørdag var vi i et selskap. Jeg hadde med norsk Gudbrandsdals ost og var ganske så spent om noen ville like den.. Det ble en knallsukess! De sloss om osten! På neste USA-tur i forbindelse med Florida ironman (nov), må jeg ta med mer. Adam fikk selvfølgelig også ostehøvel, Ulvangsokker og en bok om Norge, i tillegg til brunost :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar