fredag 11. september 2009

Wetsuit are allowed!


Puhh, det var en stor lettelse at våtdrakt ble tillatt. Jeg svømte faktsik med min BlueSeventy swimsuit i morges (svømmedrakt som ikke gir samme oppdrift som en våtdrakt), for å være både fysisk og psykisk forberedt på å svømme uten.. http://www.blueseventy.com/products/detail/pointzero3plus/

Flere av proffutøverne ønsket seg svøm uten drakt.


Det er varmt, men meldt litt kjøligere vær fra i morgen. Selvom jeg i dag fikk en helt ny konkurrasnedrakt, satser jeg på å kle meg i langermet hvitt. Dette har fungert supert for meg tidligere under tilsvarende forhold.


Dagen lille treningsutskeielse besto i lett jogg ned til svømmestarten - 20min svøm - lett jogg tilbake. Vannet virket om mulig enda mer guffent i dag enn i går :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar